آدم های خاکستری

به نام خداوندی که آسمان ودریاراآبی وانسان هارا خاکستری آفرید

آدم های خاکستری

به نام خداوندی که آسمان ودریاراآبی وانسان هارا خاکستری آفرید

چهار اصل زندگی


از زرتشت پرسیدند زندگی خود را بر چند اصل بنا کردی؟

فرمود چهار اصل:

1- دانستم رزق مرا دیگری نمیخورد پس آرام شدم

2- دانستم که خدا مرا میبیند پس حیا کردم

3- دانستم که کار مرا دیگری انجام نمیدهد پس تلاش کردم

4- دانستم که پایان کارم مرگ است پس مهیا شدم...


نظرات 1 + ارسال نظر
باشماق پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ

فکر کردم رزقم را کسی دیگر می خورد حرص زدم
دانستم که خدا مرا می بیند وفی حیا نکردم
دانستم که کار مرا دیگری انجام نمی دهد باز پا رو پا انداختم
دانستم که پایان کارم مرگ است باز هم مهیا نشدم
خب کجای این زندگی مقصرش خداست ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد