آدم های خاکستری

به نام خداوندی که آسمان ودریاراآبی وانسان هارا خاکستری آفرید

آدم های خاکستری

به نام خداوندی که آسمان ودریاراآبی وانسان هارا خاکستری آفرید

عشق کشتی

از دیشب خیلی خوشحال بود .چند روز پیش می گفت بقیه وقتی گوششون می شکنه شیرینی می برند.اون وقت شما به من گیر می دید که چرا گوشت را به این روز در آوردی و من باید بترسم از این که شما با من در بیافتید.

بعد از کل کل کردن با باباش کلی گریه کرد. تمام حرفاش را با گریه و بغض گفت .شما نمی خواید من پیشرفت کنم به یه جایی برسم .


اما امروز خیلی خوشحال بود. بهم دیشب گفت مامان تو از من راضی هستی که می روم کشتی .تو باید راضی باشی که من به یه جایی برسم.

گفتم راضیم برا این گفتم برو بدن سازی که نخوای این راه دورا بری.من می خوام تو خودت باشی و موفق هم باشی. اما طاقت این سختی ها که به خودت می دی را ندارم. می ترسم به درست نرسی .

- قول می دم درسمم بخونم .آخه من درسم و رشته ام تو مدرسه هم دیگه ورزشه ( امسال می رود هنرستان تربیت بدنی).

شما و بابا مرا دل سرد می کنید .

هرورزشی آسیب هایی هم داره من تازه کلی حسرت این روزا داشتم که گوشم بشکنه .


خیلی تغییر کرده صبح تاریک و روشن با زنگ موبایلش پامی شه نماز می خونه .یک روز در میان می ره باشگاه و بعضی روزا آفتاب نزده می ره که بدوه و طناب بزنه و تمرینات آمادگی جسمانی بکنه.


چند روز پیش که شورای شهر تهران توی تلویزیون مصاحبه داشتند می دیدم که چقدر از دیدن آقای دبیر و گوشهای شکسته اش لذت می برد تا آخر مصاحبه را دید .

شده عشق کشتی. امروز صبح هم رفت و یک سینی شیرینی توپ خرید تا ببره باشگاه از خونه تا باشگاه دو بار باید سوار اتو بوس بشه می دونم سختشه اما می گه کاری نداره ( آسونه). این شیرینی را باید امروز ببرم که همه ی باشگاه خوشحالندو بایک تیر دو نشون بزنم .

آخه دیشب گزارش رسید که کشتی ورزش ملی ما ایرانی ها جزو مسابقات المپیک می مونه . 

براش خیلی خوشحالم و می دونم که همتش بلنده خدا کنه سربلند باشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
سیاه و سفید سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.faghatkhoda73.blogfa.com/

سلام
من یه تازه واردم
به وبم سر بزنید
بیوگرافیمو بخونین
وبلاگمو بخونین
و نظر بدین
اگه مایل به تبادل لینک هستین خبر بدین و منو با اسم وبم بلینکین
منتظرتون هستم
مطالبتون عالی بود

متشکرم به وبلاگت سر زدم و نظر گذاشتم به امید خدا لینکت می کنم.

سیاه و سفید چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.faghatkhoda73.blogfa.com/

سلام
خوبین؟
این متن در مورد پسرتونه؟
ان شاالله موفق بشه
ولی همیشه دعای پدر و مادرا خیلی گیراست
شما با اسم شیوا بایبوردی نظر گذاشتین؟
فقط همین نظر رو داشتم که ادرس وبلاگ نداشت نفهمیدم از کیه
اگه شما همین هستین که ممنون سر زدید اما گه این نیستید نظرتون برام ثبت نشده
بازم منتظرتونم

سیاه و سفید چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.faghatkhoda73.blogfa.com/

سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید

باشماق پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ

آرزوهای بزرگ در میان دستان کوچک
حتما موفق خواهد شد

ممنونم

سیاه و سفید جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.faghatkhoda73.blogfa.com/

سلام
ممنون که سر زدین
خوش به حالتون سفر بودین
میشه عکس هارو بذارین وب ما هم ببینیم؟

سلام متاسفم فعلا به خاطر شروع سال تحصیلی سرم شلوغه ان شااله سر فرصت . ممنون از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد